Autocamperturismen vokser i hele Europa, og Danmark oplever samme udvikling. Alligevel mangler der fortsat en national strategi for, hvordan kommunerne skal håndtere de mange autocampere. Resultatet er, at kommunerne forsøger at finde lokale løsninger hver for sig, hvilket skaber usikkerhed for både autocampister, borgere, havne, campingpladser og myndigheder.
Læs videre “Flere autocampere kalder på løsning”